ДПА з математики в основній школі.
(9 клас)
Для проведення
державної підсумкової атестації готують декілька варіантів атестаційних робіт.
Для учнів загальноосвітніх класів пропонується поділити роботу на 3 частини.
Перша частина - 10-12 завдань у тестовій
формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового
завдання рекомендується подати 4-5 варіантів відповіді.
Виконуючи завдання першої частини, учень не повинен
наводити будь-які міркування. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним
правильно, якщо в роботі указана тільки одна літера, якою позначена правильна
відповідь.
Друга частина атестаційної роботи може
складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю.
Третя частина атестаційної роботи
може складатися з 3-4 завдань відкритої форми, для яких учні мають подати
розгорнуту відповідь.
Завдання
третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий
запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу розв'язання та
надав правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої частини
оцінює вчитель відповідно до критеріїв і схеми оцінювання завдань, з якими учні
завчасно ознайомлені.
Для класів
з поглибленим вивченням математики пропонується додати четверту частину роботи.
Її рекомендується скласти із з завдань, що відповідають програмі поглибленого
вивчення математики.
У кожній iз
частин атестаційної роботи рекомендується поєднати завдання з алгебри і
геометрії у орієнтовному відношенні 2 до 1. Також завдання мають охоплювати
увесь курс математики 5-9 класу.
Завдання
третьої та четвертої частин атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі
штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.
Державна
підсумкова атестація з математики проводиться протягом 135 хв. для учнів
загальноосвітніх класів.
Учні класів
з поглибленим вивченням математики виконують атестаційну роботу протягом 180
хвилин.
Для оцінювання письмової роботи необхідно користуватися критеріями оцінювання затвердженими наказом МОН від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Систему переведення балів у оцінку обґрунтовують і оприлюднюють.
Для оцінювання письмової роботи необхідно користуватися критеріями оцінювання затвердженими наказом МОН від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Систему переведення балів у оцінку обґрунтовують і оприлюднюють.
(11 клас)
Для отримання
результату державної підсумкової атестації з математики у 2016 році,
випускникам загальноосвітніх шкіл необхідно взяти участь у зовнішньому
незалежному оцінюванні з цього предмета.
У 2016 році
тест ЗНО з математики включатиме в себе 33 завдання, виконання 30-ти з
яких зараховуватиметься як державна підсумкова атестація (завдання №1-28 та
№31-32).
Завдання для
проведення атестації з математики у формі ЗНО укладаються Українським
центром оцінювання якості освіти та мають відповідати державним вимогам до
рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами.
Зміст
тестових завдань визначається програмою ЗНО з математики у 2016 році.
Максимальна
кількість балів, яку може отримати учасник ЗНО правильно виконавши завдання
№1-28, №31 та №32, що будуть зараховуватися як державна підсумкова атестація,
дорівнює 52 балам.
На підставі
кількості тестових балів, яку набрав учасник тестування за виконання завдань
тесту, буде визначена його оцінка за 12-бальною шкалою.
Для
визначення результатів учасника
зовнішнього оцінювання за 12-бальною шкалою використовується таблиця переведення тестових балів в
шкалу 1-12 балів.
Таблиця
переведення тестових балів оприлюднюються Українським центром
оцінювання протягом двох тижнів після проведення тесту і тільки після
перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування.
Зазначена
таблиця є рейтинговою, оскільки вказує на місце результату зовнішнього
незалежного оцінювання особи серед результатів інших учасників тестування з
математики.
За підсумками тестування Український центр оцінювання якості освіти надсилає загальноосвітнім навчальним закладам результати тестування кожного учасника з математики, які зараховуються як результати державної підсумкової атестації.
За підсумками тестування Український центр оцінювання якості освіти надсилає загальноосвітнім навчальним закладам результати тестування кожного учасника з математики, які зараховуються як результати державної підсумкової атестації.
Комментариев нет:
Отправить комментарий